رئيس التحرير

علاء الجمل

رئيس التحرير

علاء الجمل

بث مباشر

Loading...

كتاب وآراء

ألبومات

محافظات

أرصاد وفضاء

ندى الكامل تواصل هجومها على مظهر شاهين: “أي حد هيقل أدبه عليا هقلعه هدومه” (صورة)

شيماء علي

Wednesday 7 سبتمبر 2022 | 11:26 AM

لا تزال الأزمة مشتعلة بين طليقة أحمد الفيشاوي ندى الكامل، والشيخ مظهر شاهين، بسبب اختلاف موقفهما حول المساكنة قبل الزواج، وعدد الأديان السماوية، حيث بدء الطرفان التراشق بالألفاظ عبر حساباتهما الخاصة بمواقع التواصل الاجتماعي على مدار ساعات كاملة.

وواصلت ندى الكامل، في منشورات جديدة عبر خاصية القصص المصورة بموقع “انستجرام” توجيه السباب والشتائم لمظهر شاهين، والحديث بصورة أثارت غضب الجماهير حيث قالت له: “ردي عليك كان في إطار شخصي بسبب تجاوزك وتنمرك عليا وسوء أدبك وتمعنك في جسمي وإن ريحة البوتكس والفيلر بتفوح من كلامي، وليس قضية دين أو شرع أو قيم ولما قولتلك بطل ترفع مقاساتي كان دليل على إن مشكلتك مع جسمي وليس أفكاري”.

وأصافت ندى الكامل: “أما بقي محاولة ردي عليك في تجاوزك على شخصي ليس له علاقة من قريب أو من بعيد بالدين نهائي”

وتابعت طليقة الفيشاوي قائلة: “روحت لبستني وقولتني كلام مقلتوش علشان تخلع بيه قدام ناسك ومصيبتك الكبيرة إنك جيت غلط ورديت رد أنا مش بأمن بيه ومش بحب المساكنة ولا بقبلها وبشجع على الجواز واللي يعرفني هيكون عارف ده لكن انت فين وانا فين انت محتاج طيارة نفاثة علشان توصل لعقلي”.

واختتمت ندى الكامل، رسالتها الحادة قائلة: “أي حد هيحاول يستهيفني أو يقل أدبه عليا هقلعه هدومه وهمسح بيه الأرض وهديله قلمين على وشه وأخر مرة هقولهالك خليني بره حساباتك وسبوبتك ولو حصل وتطاولت تاني عليا ههينك”.

WhatsApp Image 2022 09 07 at 1.34.50 AM

0 تعليق

0 أضف تعليقs

أضف تعليق

Your email address will not be published.

أخبار متعلقة

Contact Us