رئيس التحرير

علاء الجمل

رئيس التحرير

علاء الجمل

بث مباشر

Loading...

كتاب وآراء

ألبومات

محافظات

أرصاد وفضاء

وفاء عامر تكشف تفاصيل تسريب مشهد جريء لها مع محمد رمضان في “نسر الصعيد”

شيماء علي

Tuesday 20 سبتمبر 2022 | 04:53 PM

تعرضت الفنانة وفاء عامر، لموجة من الانتقادات خلال الساعات الماضية بعد استضافتها بأحد البرامج التلفزيونية، والذي أدلت خلاله بعدد من التصريحات الجريئة والتي فتح بعضها النار عليها من قبل الجمهور.

من بينها حديثها عن تسريب مشهد جريء جمع بينها وبين الفنان محمد رمضان، خلال مسلسل “نسر الصعيد”، وبالرغم من مطالبتها بحذفه لكنه تم تسريبه وقالت حول هذا الأمر:” أنا أقدر أقول لأ بقوة وبعنف لو حاجة ضد اللي مؤمنة بيه دلوقتي، بقالي 15 سنة أدواري أساسا متغيرة”.

وأضافت: “أنا مثلت المشهد ده الساعة 6 الصبح، كان مشهد مُضاف اتسرب إزاي معرفش، وأنا في العربية سبت رسالة لأستاذ جمال العدل، كان نايم صحي سمعها وسابلي فويس نوت هشوف المشهد ده يا وفاء لو يخل بالسياق الدرامي هشيله، لأنه رجل محترم جدا برضه”.

وتابعت: “المشهد اتشال واتسرب إزاي أنا معرفش، المشهد ضد محمد رمضان مش ضدي أنا بس ومبادئي، جايز مفهمتش الكلمة اللي اتقالت ومحبش يتروج ليها تاني لإنها ذات معنى ومغزى بايخ”.

ودخلت وفاء عامر، في نوبة بكاء على الهواء بعد أن روت تفاصيل وفاة شقيقتها الأصغر مؤكدة أنه اليوم الأصعب في حياتها، كما تحدثت عن علاقتها بزوجها موضحة أنه رجل صعيدي ولا يسمح لها بارتداء الملابس المكشوفة، ويتدخل في اختيار صديقاتها خوفا عليها.

 

0 تعليق

0 أضف تعليقs

أضف تعليق

Your email address will not be published.

أخبار متعلقة

Contact Us